Čím si metoda Teddy Eddie získala rodiče?
Odměnou je pro nás nadšená reakce dítěte navštěvujícího hodiny, příjemný a pravidelný kontakt s učitelem, podrobné zprávy o obsahu hodin a pokroků dítěte, spolupráce s rodiči.
Moje dcerka rychle „pochytila“ anglický jazyk, a to i přes to, že jí bylo jen 2,5 roku, když k vám začala chodit. Myslím, že toho dokáže hodně. Doma mluví česky, ale přidává slovíčka z angličtiny, například: „mám na sobě halenku pink“ nebo „dědeček si obléká sock“. Dcerka se ráda učí anglicky, ráda poslouchá CD disky. Jsem velmi spokojená a děkuji moc!
Klára navštěvuje ráda hodiny a aktivně se jich účastní. Výsledky vidím doma. Nemusím trávit spoustu času výukou angličtiny doma – zvládá to lehce sama.
Přímý kontakt s lektorem, viditelný pokrok v používání angličtiny, možnost pozorování lekcí (otevřené hodiny), zájem dcer o lekce – ptají se, kdy budou další.
Neustálý kontakt lektor-rodiče, perfektní kontakt lektora s dětmi, vedení výuky velmi zajímavým pro děti způsobem, skutečnost, že syn, oproti očekáváním, „vstřebal“ hodně materiálu“ 🙂
Radost, s jakou dítě navštěvuje kurzy. Příjemné překvapení, když dítě někdy spontánně použije zapamatované slovo (například jednou řekla své tetě v černém oblečení: „jsi black!“).
Vidím, že moje dítě rádo navštěvuje kurz. Mám všechny informace o pokrocích mého syna. Obecně jsem spokojený s tím, jak probíhají hodiny.
Vendula Valentova, lektorka, která učí metodou Teddy Eddie.
